Som jag har längtat!

Nu är både familjen och grad week här, och som jag har längtat! I tisdags lagade jag mat med Mehdis mamma innan jag följde med dem och shoppade. Jag köpte en jättefin klocka så det var en lyckad 7-timmarstripp. Det känns riktigt bra att få spendera lite tid med hans familj och lära känna dem. Jag tror åtminstone mamman verkligen har börjat acceptera mig och det faktum att jag inte verkar försvinna i första taget, vilket känns lovande.
Något som kändes ännu bättre var att äntligen få hämta upp min älskade familj på flygplatsen i onsdags kväll. Vi körde dit och stod redo med skyllt och hela köret! När de anlänt gick vi och hyrde en jättestor bil och åkte hem och åt middag med Mehdis familj, så nu har alla mött varandra!
Igår ordnade jag en överraskningstur med en Wingate golf cart. Bekvämt och smidigt tig vi oss runt hela campus så jag kunde visa upp alla platser. Det är så kul att äntligen få visa vad som varit en så stor del av mitt liv den senaste tiden och jag hade en fantastisk morgon. På eftermiddagen åkte vi och hämtade upp Filippa som äntligen kom och hälsade på! Så himla kul att träffas igen!! Trots den långa resan hade hon fantastisk energi och vi turnerade runt halva Charlotte. Det blev en superbra eftermiddag och det känns så bra att ha alla här för graduation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...