The best tutees

Det finns inget bättre än när folk visar uppskattning för sånt man lagt ner tid och energi på. Jag har verkligen gillat mitt jobb som tutor den här terminen och jag har spenderat flera timmar varje vecka åt att hjälpa grupper med sin businessimulation. Nu är det över, men trots det bad min ena grupp om en till tutoringsession. Visst sa jag, även om det inte kändes som de behövde mer hjälp. Hela gruppen dök upp och efter ett par frågor, tog Andrea upp ett kuvert och gav till mig. De hade skrivit ett jättegulligt tackkort och köpt två presentkort på min favoritrestaurang Outback åt mig som tack för hjälpen den här terminen. De sa att jag skulle ta med Mehdi dit eftersom han var i lager de tävlade mest mot, och de ville visa att där inte var några "hard feelings" haha.
Det var en så otroligt fin gest och det betyder verkligen mycket när andra visar sin uppskattning. Att vara tutor har gett mig så mycket erfarenheter som jag kommer bära med mig för alltid.

Så här tar man enkelt reda på någons favoritrestaurang... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...