Grad Week begins

I lördags tog jag min sista exam som undergrad och den gick finfint. Jag har nu haft en lång, successful presentation i marketing, ett franskaprov och ett prov i management. Som vilken annan galning som helst, firade jag med att spring 20 km med Lucas och Amine. Jag har aldrig, i hela mitt liv, sprungit längre än typ 14. Det gjorde rätt så bedrövligt ont mot slutet, men det kändes så skönt för själen att genomföra.
På kvällen åkte några skandinaver plus några extra till Buffalo Wild Wings och åt och tittade på UFC (för jag är ju så extremt intresserad av ultimate fighting...). Även om servicen var bedrövlig så var det gott i alla fall. Nu njuts det i fulla drag av ledighet och sol, och om bara två dagar kommer min älskade familj hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...