Hot Chocolate Tasting

Min förkylning blir inte bättre så idag gick jag till vårt health center och förklarade att jag inte kan andas med näsan, är halvdöv på högra örat och att jag måste vara frisk om en vecka. Så de skrev ut en massa mediciner och förklarade att halvdövheten beror på mina svullna bihålor. Jag kan tyvärr inte göra mycket mer än att vänta ut det, ta min mediciner och hålla humöret uppe.
Som tur är har jag folk runt mig som gör livet lättare. Igår höll vi i Reslife i en "hot chocolate tasting" med tre typer av varm choklad, fyra olika sorters marshmallows, kolasås, chokladsås, och en massa annat. Det var riktigt kul (och gott) faktiskt!

Inte min kopp, äter inte marshmallows ;) men visst ser det gott ut! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...