Beach but no workout

Idag fick vi ledigt och kunde ta sovmorgon, vilket var extremt skönt. När vi kände oss redo tog vi två bilar och åkte tillbaka till Daytona och stranden. Det var lika varmt och skönt idag och vågorna var fantastiska. Min favorithistoria från idag är när vi hade ätit lunch och skulle tillbaka till stranden och satt fast i ett rödljus precis vid Krispy Crème Doughnuts. Mehdi bad mig springa ut och köpa en doughnut till honom, och jag vet inte om jag såg extra bra ut idag, eller om det bara är så det går till i Daytona, men av någon anledning tyckte den unge, trevlige killen bakom disken att min (Mehdis) hallonfyllda munk skulle vara "on the house". Hur som helst fick det mig att känna mig speciell!
När vi var klara med stranden åkte vi till en chokladfabrik och lärde oss en massa om choklad. Det låg intill en magiaffär så där fick vi oss en liten föreställning. Trolleri är så fascinerande och frustrerande på samma gång. Jag älskar att bli lurad av illusioner, men samtidigt vill jag så gärna klura ut hur det går till. Man kanske skulle ta en kurs i magi nån dag?
Nu är ledigheten över, och vi har en tuff helg, full av träningar framför oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...