USC - feeling like a million dollars

Vår årliga tävling på University of South Carolina är vanligtvis årets största plåga. Det brukar helt ärligt vara en riktig bedrövlig tävling. Men i år var det en vecka senare än normalt, så vår toppning är påbörjad, de hade ingen mile utan vi simmade 1000 istället, och dessutom lät Kirk några av oss använda tävlingsdräkter, så den här tävlingen blev helt okej.
Jag simmade 500 igår och det gick på en sekund över pers, så det var jag absolut nöjd med. Idag simmade jag 1000 och det gick fort som bara den! Kändes både kontrollerat och starkt, och jag persade. Det här ser absolut lovande ut inför conference om jag bara kan bli av med min begynnande förkylning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...