Sista morgonträningen ✔️

Då har jag kört min sista, organiserade, obligatoriska morgonträning nånsin! Hela det här skolåret har varit en nedräkning, vilket både är lite sorgligt och spännande. Dock känns det skönt att inte behöva vakna för att simma klockan 6 på morgonen igen (lätt att säga nu, men jag lovar jag kommer sakna det så småningom...).
Något jag garanterat inte kommer att sakna är gårdagens pass: 10x400, där nummer 4, 7, 9 och 10 är snabb. Det är en ständigt återkommande serie, och den blir inte lättare med tiden. Vi förväntade oss den under träningslägret, men den  kom aldrig, och nu när vi börjat känna oss bekväma med tanken på att den nog aldrig kommer, BAM there it is. All ångest och skräck (jag överdriver inte) gjorde gårdagens träning till det mest mentalt tuffa pass jag kört på länge. Men nu är det över, och aldrig igen.
Annars så njuter jag av en lektionsfri fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...