Peculiar Children

Vi är då några peculiar children! Jag och Lauren spenderade eftermiddagen vid poolen och försökte vara lite artsy och ta coola undervattensbilder, men vi såg förmodligen mest rätt störda ut. Kul hade vi i alla fall.
Annars så fick jag sprungit lite idag. Jag klarade mitt hjärnskakningstest häromdagen så nu är jag i en "back to play"-process. Löpningen gick bra så på måndag morgon ska jag köra sprintar, och sen kan jag börja träna igen! Det här med att ha hjärnskakning är extremt frustrerande. Jag lider inte direkt av det, men ingen låter mig träna förrän alla test är 100. Så här sitter jag om dagarna och försöker vila ett organ som engageras i varenda vaken minut. Det är minsann inte lätt!!!
Nu ikväll kände jag att hjärnan var färdigvilad för idag så jag och Mehdi åkte och såg Miss Peregrine's Home for Peculiar Children på bio. Den var lite speciell, men faktiskt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...