Spänningen är olidlig

Nu har jag precis, med nerverna på helspänn och fjärilar i hela magen, ansökt till mitt första masterprogram! Har spenderat den senaste veckan med min före detta professor Bastian och vår career center advisor för att få i ordning alla mina ansökningspapper och nu kom ansökan äntligen iväg. Är supernervös för jag har liksom ingen plan B, men vi får väl se hur det går.

Annars så rullar det på som vanligt här. Min extremt fysiskt inaktiva vecka tar igen sig nu, med långa hårda pass. Jag har ont överallt, och till och med huvudvärken är tillbaka vilket suger. Men nu är det snart helg och Fall Break, och om vi överlever orkanen som är på väg, så får vi två träningsfria dagar i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...