Lugnt och fint

Kirk säger alltid till oss "to not get out if here before we're out if here". Han menar att vi inte ska vara inställda på att vara färdiga med simningen och skolan innan vi faktiskt är klara, men det är lättare sagt än gjort. Just nu känns det som jag är i en ofantligt lång, mörk tunnel, och det ända ljuset jag kan se är slutet på den här terminen. Livet är ofantligt stressigt för tillfället och jag längtar till jullovet.
Men trots det så finns små ljusglimtar här och där. Jag är till exempel väldigt nöjd med min träning den här veckan som trots omständigheterna har känts riktigt bra. Jag hade ett trevligt möte med Bastian igår, jag var och fixade naglarna idag och jag fick äntligen köpt en yeti-cup. Som avslutning på en lång skolvecka lagade jag och Mehdi räkpasta som blev hur god som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...