Happy Halloween

Vår tävling gick inte lika bra som killarnas... Personligen simmade jag helt okej, men vi förlorade stort. Dessutom var  tränarna lite missnöjda med lagets, som helhet, mentala frånvaro. Men det känns bra att vara igång!
Som tack för att soccerlaget var och hejade på oss, gick vi och hejade på dem igår kväll. De hade sin viktigaste match och som tur var vann de! Under matchen drack vi varm äppelmust och åt crêpes. Jag och Vika umgicks rätt mycket, vilket var kul. Det känns som vi glidit ifrån varandra rätt rejält, men de senaste veckorna har vi nog börjat hitta tillbaka till varandra lite. Vi hade dessutom planerat vår halloweenoutfit tillsammans, så efter matchen satte vi igång med utklädnaden. Jag gillar Halloween, det är så kul att se allas utklädnad. Min favorit var Ariel och Sebastian aka Sebastian och Maria!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...