Intersquad meet

Bulldogs Into Going Green (BIGG) är ett relativt nytt movement här på Wingate. Det är en organisation som strävar efter ett mer miljövänligt campus. Tack vare BIGG har nu ett helt gäng cyklar installerats på skolan, som man kan låna när man vill att cykla runt på. Jag och Mehdi invigde dessa i eftermiddags, och der var faktiskt riktigt bra cyklar!
Jag har fått köra träna så smått igen, men den här gången tar vi det väldigt försiktig. Just därför ville inte Billy att jag skulle tävla med de andra, så jag agerade hejarklack hela förmiddagen. Det sög, men inte mycket att göra nåt åt.
Nu ikväll var vi ett gäng simmare plus recruits och sjöng karaoke, det lät förskräckligt men kul hade vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...