Svullen hjärna och sånt dära

Med en ihållande huvudvärk sa Kirk till mig att gå till våra trainers för att göra en hjärnskakningsutredning. De frågade alla möjliga frågor och lät mig göra alla möjliga balanstest, innan jag fick göra nåt  datorbaserat prov. Det gick ut på att jag skulle reagera på olika vibrationer och det var extremt långtråkigt. Hur som helst så räknade datorn ut att jag fick 86 poäng. Jag har ingen aning om vad det betyder, förutom att jag har hjärnskakning och inte får träna. Av någon anledning tyckte Kirk och de andra tränarna att det var extremt underhållande att jag fått smäll av en, som de valde att kalla det, mehdiball...
Så istället för att träna spenderade jag eftermiddagen åt att lyssna på något som verkade vara en komedishow från i måndags, så kallad presidentdebatten... Det här valet kommer förmodligen gå till historieböckerna titulerat som 2000-talets största skämt.

Ärrad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...