Mötenas möten

Så att vara lagkapten har visat sig vara mer krävande än jag räknat med. Precis som vi lärt oss i våra managementkurser är framgångar och succé alltid allas förtjänst, medan allt som går fel är ledarnas ansvar. Tidigare kaptenen har inte varit mycket att hurra för, så Olga och jag försöker göra skillnad, och för att få med oss hela laget hade vi lagmöten igår. Först möttes alla upperclassmen (seniorer och juniorer) så vi kunde dela med oss av förväntningar, inte enbart på kaptenerna, men också på de andra mer erfarna. Därefter möttes hela laget där vi gick igenom allmänna förväntningar (anledningen till allt det hära var att coacherna var missnöjda med tjejernas attityd och mentala styrka under tävlingen i helgen, och det var tydligen upp till oss att fixa). Det följdes av två individuella möten med två olika simmare.
Därefter kunde jag äntligen slappna av lite och titta på Vänner! Nu är vi igång med en ny vecka och nytt focus. Morgonen var tuff med både gym och simning! Efter träningen registrerade jag för sista gången för kurser för mästare termin. Som det ser ut nu kommer jag ta tre kurser, marketing, management och franska! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...