Happy Birthday Mehdi

Som vanligt är jag sen i mitt bloggande, men eftersom det var den 22 oktober igår, så var det en lite extra speciell dag, nämligen Mehdis födelsedag! Eftersom födelsedagar är väldigt speciella för mig så skulle det naturligtvis firas stort! Jag sjöng för honom på morgonen och bjöd på en banan med ljus i. Mehdi har inte önskat sig något över huvud taget, förutom en Range Rover... Så självklart fick en Range Rover...
Efter träningen åkte vi på min planerade överraskning, men listig som han är ibland så hade han listat ut vart vi skulle halvvägs där. Överraskningen var en go kart-bana, och vi hade det riktigt kul! Jag var inte så värst duktig, men fort gick det.
Efteråt åkte vi till Southpark Mall och gick i affärer innan vi åt på Cheesecake Factory. SÅ GOTT!
Hemma igen tittade vi på Defiance och åt cheesecake. Det var en riktigt bra film baserad på verkliga händelser under andra världskriget.
Så det blev en lyckad dag tyckte vi båda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...