Sista skoltisdagen!

Började dagen med matteprov, gick sådär... därefter har jag försökt plugga inför spanskaprovet som jag har om en timme. Förstår inte poängen med att ha delprov veckan innan finals, men men så kan det va.
Den här veckan är det spring gate week. Vi har en massa event hela veckan och det avslutas med en konsert. Igår, till exempel, kom en glassvagn och bjöd på gratis glass. Sedan på kvällen deltog jag i Bulldog challenge. Det gick ut på att man skulle springa en bana så fort man kunde. Rundan innehöll 16 stationer med olika övningar såsom basket, lacrossecatch, tennis, kakätning, säckhoppning, sång och så vidare. Jag, Vika, Leif och Issam var i ett lag. Vi tog oss tyvärr inte till top tre, men  det gjorde inget lag som innehöll tjejer. Kul hade vi i alla fall, och så fick jag en gratis tshirt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...