Registration

Registreringen för nästa termins kurser är ju en storry för sig. Från början var det tänkt att vi skulle registrera klockan sju, men sedan ändrades det till sex på morgonen. Så alla freshmen vaknade och satt redo att registrera, men ingenting hände. Programmet öppnades inte. Vi satt i en hel timme och uppdaterade sidan. Tydligen hade någon missat att låta systemet veta att de ändrat tid...
Trots besvärligheterna hade jag en kul morgon. Twitter gick på högvarv och det gjorde simmarfreshmenens gruppsms också. En och en halv timme tog det innan jag var klar och då var i princip hela morgonträningen över. Bailey var inte glad...
I alla fall, jag fick alla klasser jag ville så nästa termin lär bli businessinriktad! Accounting, marketing, management, matte, gps och public speaking. Excited!!! Efter vi registrerat åkte vi allihop till Taco Bell. De lanserade sin frukostmeny för några veckor sedan och ingen av oss hade testan den än. Den var äcklig. Jag gillar verkligen inte Taco Bell. Eeww.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...