Schemapusslande

Nu har jag pusslat ihop mitt schema för nästa termin. Vi registrerar imorgon bitti och jag hoppas verkligen att jag kan få mina klasser. Som ni vet så har jag lite problem med att bestämma mig för vad jag vill göra, så nu har jag tagit en businessinriktning och hoppas att det kan passa mig. Planen är marknadsföring. Satt med Mehdi, Leif och Lucas igår och försökte matcha klasser. När vi var klara kollade vi på Game of Thrones. Jag har aldrig sett den serien men de andra ville se det senaste avsnittet, så varför inte liksom. Dessutom har jag hört att jag liknar en tjej i serien så ville se om det stämde haha. Hon var i alla fall blond och cool, så vissa likheter fanns ju ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...