Easter break

Nu är tidernas bästa påsklov över. Hade det helt underbart i Myrtle. Vi var ett tight gäng som hängde ihop konstant i fyra dagar. Det blev shopping, spel och chillande. På kvällarna umgicks vi även med de andra freshmentjejerna, juniorkillarna och några lacrossespelare. Vi hade sammanlagt tre lägenheter där som vi delade på och det funkade bra. Utanför hotellet hade vi bubbelpooler så mitt i natten gick vi dit och badade, det följdes av bad i havet för att sedan återgå till värmen i bubbelpoolen. Vågorna i havet var enorma! Så himla kul!
Vi gick ut och åt ett par gånger bland annat på outback (australiensisk steakhouse), pannkaksställe och pizza. Annars så lagade vi en hel del mat, jag och Alex var ett bra matlag! Efter Outback sista kvällen tog jag, Alex, Vika och killarna oss till ett jättepariserhjul. Det var sååå fint att se ut över stranden!
Men nu är vi tillbaka till verkligheten på Wingate och försöker motivera oss för de två sista veckorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...