Biathlon

Jag känner att jag bombar med berättelser om mina träningar nu men de är så roliga, på ett brutalt sätt. Idag bestod träningen av att springa ett bulldog lap och sedan simma 600 yards. Sedan sprang vi ett till varv och simmade 500, var fjärde längd under water. Upp och springa igen och simma 400. Sedan ett fjärde varv och sist simma 300 kick. Allt detta gjordes i grupper och efteråt skulle varje grupp tillsammans göra 400 abbsövningar, 200 pushups, 150 upphopp, 120 burpies och 200 utfallssteg med hopp. Därefter körde vi mer bålträning. Min grupp var duktig! Kämpade på som bara den haha. Det roligaste var nästan att springa över campus i bara baddräkt och sneakers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...