Fin dag idag ;)

Jag visste redan i morse, när jag gick in i simhallen, att det här skulle bli en bra dag. Då spelades exakt samma låt som jag lyssnat sist på innan jag somnade i går kväll. Eftersom jag är mycket för "märkliga händelser" så såg jag det som ett tecken på att dagen blir speciell ;) och än så länge har jag haft flyt!

Mvg i matte C. Jag hade visserligen lite för få vg-poäng på nationella men jag hade flest solar i klassen (mvg-kvaliteer), så det gick ju bra. Sedan hade vi snöbollskrig på lunchen och det var störtkul! I alla fall tills jag slängde en snöboll i huvudet på Matti och blev nerslängd i en halvmeter djup hög med lössnö...

Skoldagen avslutades med en rolig idrottslektion! Samtidigt fick jag ett mindre utbrott på idrottsläraren, vilket han förtjänade, och det kändes så bra. Jag tycker inte riktigt om honom för tillfället... Nu ska jag och min snoriga näsa ta oss iväg till träning nummer två! :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...