Hemma bra men hemma bäst, eller tvärtom?

Är tillbaka i Nyköping nu. Eller det var jag redan igår, men hann inte skriva något då. Jag var här redan vid halv tolv, och det var rätt skönt. Mindre skönt var det dock att gå  upp kvart i fem för att åka hit... Men alternativet hade varit att komma hit sent på kvällen och det ville jag inte.
Det blev en bra dag igår. Direkt när jag kom hem stack jag ut och sprang en runda och sedan åt jag av mina och mormors hemgjorda köttbullar! På eftermiddagen och kvällen hängde jag med lite kompisar som man inte sett på ett tag, och så klart tittade vi på melodifestivalen ;) Lite grand åtminstone, vi växlade till gladiatorerna då och då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...