LOOOOOOOOV!

Upp klockan sju och traska iväg till tåget. Nu är jag hemma i Skåne och det är loooooooooooov! Hemkomsten firades med sushi (jag tror helt ärligt jag börjar bli asiat). Av någon anledning uppskattades inte maten av resten av familjen så värst mycket.
Igår gjorde jag en intressant upptäckt. Vissa av mina val är inte alltid så genomtänkta som man kan önska, till exempel val av kläder. Som igår till exempel. Jag hade bara två lektioner, varav en idrott. Då tänkte jag att jag kan ju ha idrottskläder på mig hela dagen, så slipper jag släpa med ombyte. Så på med löparbyxor och t-shirt, vilket är kläder jag är bekväm i och som inte känns konstigt att gå i. Problemet var bara att folk inte riktigt verkade vara vana vid att se den typen av kläder här på gripen. Fick flera kommentarer om tightheten på pantsen och en hel del blickar. Förvirrande, haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...