Nej, nej, nej jag är inte bitter...


Alla hjärtans dag. Och VAD är poängen med en sådan dag?? Jo, det ska jag tala om för er! Poängen är att man (efter att man varit på Ica och köpt allt onyttigt man kan komma över) ska sitta ensam, äta en massa söta och onyttiga saker, se på en halvtaskig film och tycka synd om sig själv. Det är i alla fall så min alla hjärtans dag ser ut. Det är så himla mycket hjärtan och nallar och gulligullande överallt. Till och med i matsalen på skolan hade man hängt upp hjärtballonger (dessa så dock ut som ett par gigantiska bröst, eftersom de inte var helt uppblåsta...). För att göra dagen ännu värre har jag suttit och skrivit nationella i matte C, i fyra timmar. Puss på livet!

5 kommentarer:

  1. Slutta deppa och var glad istället. Här bränner du energi på att stressa upp dig på oviktiga saker...

    SvaraRadera
  2. jag tkr iaf om dig! :*

    SvaraRadera
  3. Du får ta en grön korg nästa gång du handlar. ;) de visar att du kan tänka dig att bli flirtad med och om du inte vet vad du skall svara så är de försädda med raggningsrepliker också :P

    SvaraRadera
  4. Depressionen är över, hehe! men det där med korgen ska jag minsann komma ihåg ;)

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...