Blääää

Känslan efter att man har gjort ett av sitt livs bästa lopp men ändå är obeskrivligt besviken... Jag vet att det var pers, det var ett jämnt lopp och det kändes riktigt bra. Jag gick i vattnet med målet att ta pris, och jag såg ut att lyckas fram till 750 meter. Men icke. Jag känner mig så töntig som tjurar över en fjärdeplats, men jag hade behövt det där priset. Jag är så fruktansvärt trött på att bara vara en medelmåtta. Jag vill få framåt och börja synas. Jag vill att all träning och tid som jag lägger ner på simningen ger mer resultat än några tiondelars pers här och där... Men, men det är mycket man vill här i världen...

Jaja det är bara att bita ihop, ännu hårdare än tidigare, och fortsätta kämpa.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...