GP-helgen över

Det här har varit en bra helg. Trots att jag lyckats missa både pall och final med tiondelar, så har den varit bra. Vi har bott i supermysiga stugor på campingen bredvid badet och vi har fått riktigt god mat. Tre av fyra lopp har varit snabbare än i somras, och det utan långbaneträning.

Idag har jag gjort mitt livs första omsimning. Komiskt nog stod jag igår och tyckte synd om de som fick simma om 200 bröstsim. Jag menar 200 är ju långt! Sen blev det som så att jag själv fick simma om en 400ing, haha. Tyvärr så slog den norska simmaren mig och jag hamnade på en niondeplats. Men kul som bara den var det! Det var nog ett av de roligaste lopp jag simmat. All psykning innan och sen efteråt när man verkligen hade gett allt och var helt slut... Så himla kul! Tiden blev bättre än första loppet :)

Nu sitter vi vid lunchen och väntar på att tiden ska gå. Om en dryg timme går tåget tillbaka till Nyköping :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...