Tårta till miiig ;D

Trevlig grillkväll med delar av klassen igår. Det blev väl egentligen inte så mycket grillande, men eld hade vi i alla fall så nu luktar mina kläder väldigt mycket rök. Vi var i ett skogsliknande område vid Oppeby och en skog plus regn tidigare under dagen är lika med en väldans massa sniglar :( Jag börjar undra var jag hamnat egentligen, det är sniglar och snäckor precis överallt. Inget paradis för en med snigelfobi kan jag tala om...
Idag bakade Sophie (och Christopher hjälpte till) en jättegod och jättefin födelsedagstårta till mig. Har man världens bästa roomie, eller har man? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...