JAG sov!!!! ;)

Har haft en väldigt lugn dag. Så lugn att jag till och med somnade när jag kom hem från skolan, och det hör definitivt inte till vanligheten, då jag är en vädligt icke-sova-på-dagarna-när-det-är-ljust-ute-människa. Men så kan det gå :)
Träningen var jättehärlig idag! Jag simmade ett fart-pass, väldigt snabba sträckor med mycket vila. Det var roligt! Jag upptäckte att jag fick ett helt annat vattenläge när jag använde benen. Bakkroppen liksom flöt upp mer. Dock minskade jag på armtempot med två tiondelar per tag, så frågan är om jag ska lära mig att ha med benen när jag simmar långdistans. Jag tror det fungerar bättre att bara ha dem som stöd som jag brukar. Fast på en 200 skulle lite ben nog inte skada ;)

4 kommentarer:

  1. Satsa på benen!

    SvaraRadera
  2. Jaa, Satsa på benen!

    SvaraRadera
  3. haha men det är ju så svårt :/

    SvaraRadera
  4. Fast det finns ju inget eldsjälen inte kan åstadkomma.

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...