Filbyter cup!

Har precis kommit hem från en supermysig helg i Linköping med Anna. Vi åkte dit igår eftermiddag. Jag för att tävla, hon för att coacha. Jag har aldrig tidigare simmat 1500 i långbana, men det kändes så bra! Det var så lätt och jag hade ett sånt flyt! Jag gick i mål på tredje plats med tiden 18.10.89, vilket var både NSG-, klubb-, och åldersrekord plus SM-kval. Jag kan ju inte annat än att vara nöjd ;)
Imorse var det prisutedelning vid nio, så vi gick till badet då. Sedan gick vi tillbaka till hotellet och åt frukost. Därefter gick vi omkring i stan och hade det bra. Det blev en hel del shoppande och ätande! Tack för en toppenhelg Anna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...