Vill snabbspola närmsta veckorna...

Jag ska bli en björn. Då kan jag gå i ide precis när som. Nu till exempel, och sova de närmsta två veckorna... Det har varit en fruktansvärd dag. Jag har gått som i en bubbla hela dagen, trött och okoncentrerad. Träningarna gick dåligt för jag har så himla mycket i skolan just nu att jag inte kan fokusera, jag till och med drömmer om skolarbeten (dessutom var jag tvungen att ta den tidiga morgonträningen idag). I skolan hade jag sammanlagt fem timmar prov, fyra matte och en spanska. Där emellan hade jag en kemilektion. Båda proven gick åt pipsvängen. Men jag antar att det bara är att bryta ihop och komma igen.
Btw så är min mamma världens absolut bästa!

2 kommentarer:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...