Kemi ahhhh!

Två bra träningar idag, en lugn skoldag, en bra dag helt enkelt. Denna vecka är av någon anledning en 40 000 vecka (antagligen på grund av en tävling som aldrig blev av), och jag har redan simmat 42 000. Jag har tre pass kvar så jag tror jag kommer simma liiiite extra den här veckan ;)
Nu är jag sinnessjukt nervös inför morgondagen. Slutprov i kemi, i tre timmar! Problemet är att är att hela ens betyg hänger på det här provet. Provet består av 240 sidor, laborationer och en massa anteckningar, och detta ska man kunna utantill! Jag har i alla fall laddat upp med jordgubbar och drickyoghurt när jag behöver fylla på energidepåerna imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...