Slut på lovet

Nu är jag hemma igen, eller borta, eller jag vet inte vilket som är vad. Hem är på någon sida av järnvägen :) För tillfället är det i alla fall i Nyköping. Tro det eller ej, men jag klarade denna resa nästintill felfritt. Trots att jag hade hur mycket packning som helst gick det finfint. Jag var till och med i tid. Det är nästan så man börjar bli orolig ;)
För en gångs skull städade jag mitt rum innan jag åkte, och det är faktiskt mycket trevligare att komma hem till en nystädat lägenhet. Det kommer dock inte hållas fint speciellt länge eftersom jag redan påbörjat uppackandet av mina väskor ;) Lovet har varit super och jag känner att jag både hunnit träffa många och ta det lugnt. Jag har inte simmat en meter sedan förra fredagen, så nu ska det ska bli skönt att komma igång med träningen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...