EKG

I morse tog jag och Cajsa oss upp för lasarettsbacken för att ta ett ekg. Det var mitt livs första ekg, och det var spännande. Sedan cyklade vi till skolan. Det är obeskrivligt mycket snö nu. All busstrafik i Stockholm är inställd, och att tågtrafiken också har problem fick jag senare bittert erfara.
På biologilabben idag fick vi ta fram DNA ur fiskägg. Det var rätt häftigt, och det blev väldigt mycket DNA.
Efter skolan åkte jag hem och hämtade min icke fungerande cykel och tog den med mig till Bjöörns cykel, därefter gick jag till tågstationen. Vid bytet i Norrköping fick jag vänta i en timme, och det var vansinningt kallt. Nu är jag i alla fall hemma och taggar inför UGP :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...