Mer träning :D

UGPn i helgen gick inge bra. Att 1 500 inte skulle gå bra var jag beredd på, med tanke på träningsupplägget, men jag trodde inte att det skulle gå så dåligt. Det ska bli skönt att komma igång och träna riktigt hårt efter lovet igen. Jag och Jens har precis haft planeringssamtal och som det ser ut nu kommer min träningsvolym öka med 17 procent i vår. Jag har dessutom lagt in mer styrka. Det ska bli roligt.
Idag blev min cykel klar, så den ska hämtas imorgon :D Jag har verkligen saknat den, inget ont om Chillarn (Alice cykel), men min är bättre... I kväll har vi ätit tårta och firat Lisen, som har blivit stor nu. Hon fylde 20 i lördags, så jättegrattis till henne! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...