Cykeln tillbaka! :D

Nu har jag fått tillbaka min cykel! Den rullar jättebra nu, och det är så härligt att man kommer framåt utan att bli helt slut i benen. I skolan fick vi tillbaka våra kemiprov, och jag fick VG+ (31 av 40). När jag sedan tittade igenom provet upptäckte jag en uppgift där jag bara fått ett av tre poäng, och jag frågade lärare vad jag gjort för fel. Det visade sig att det inte var något fel, så jag fick två poäng till. Gränsen för MVG var 33... Har jag tur eller har jag tur?!
Träningen gick kanonbra idag. Jag simmade 30 stycken 50or fart fyra. Jag har nog aldrig varit så slut i mina armar som då. Det var till och med så illa att jag utan att tänka på det började använda benen (http://www.facebook.com/#!/pages/Vi-som-alskar-kanslan-efter-en-hard-traning/305783801965) :D
Efter träningen hade vi årsmöte här på NSG. Tråkigt nog var inte fikafixaren närvarande, men vi klarade oss hyfsat ändå. Jag blev vald till kassör, och de vette sjuton hur det ska gå till. Fast det kan väl inte vara så svårt? haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...