Skidor!

Min samling av utrustning inför en blivande skidkarriär har utökats. Jag och mamma var och shoppade på Nova idag, och jag köpte ett par skidor :D Nu har jag ett par skidskor och ett par skidor, så det fattas bara stavar och bindningar. Jag bävar redan inför resan tillbaka till Nyköping, när jag förutom alla väskor ska hantera ett par långa skidor också. Annars blev det ett par jeans och ett linne också :)
Imorse var jag och tränade, fast ingen simning. Jens tyckte vi skulle ha ett simfritt lov, och istället hålla igång på andra sätt, så jag körde kondition och bålträning på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...