Mer snö

Imorse tittade jag ut genom förnstret och det var tort och hyfsat snöfritt på vägarna, så jag tog mina låga gympaskor. Dålig idé. När jag går ut från skolan vid halv fem är det ungefär 2-3 decimeter snö överallt. Vägar och cykelbanor var oplogade. Där skulle jag ta mig fram på Alice för stora cykel utan växlar och med för lite luft i däcken. Det var den mest spännande hemfärd jag gjort i år. Det var faktiskt riktigt kul :D
Jag hade kemiprov idag. En massa räknande hit och dit, men jag hoppas det gick bra. Vi har fått vårt provschema nu, och det är typ två provfria veckor på hela terminen. Gött...
Imorgon åker jag hem till Skåne, ska bli mysigt, och i helgen är det UGP. På lördag simmar jag 1500 och på söndag 100 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...