Luxemburg here I come!

Coola? Att vi är! :D
Idag är det Lycka med stort L!!! Jag får följa med de skånska simmarna till Luxemburg, trots min mindre bra JSM-insatts. Det ska bli hur spännande som helst! Listan på de uttagna kom i förmiddags.
Annars har det varit en lugn dag idag. På musiken ska vi göra och ljudsätta en film-trailer. Vi kör med Trassel.
Kvällen har varit toppen. Jag har ätit en massa kladdkaka med Alice och Lisen medan vi kollade på Glee. Jag och Lisen blev så inspirerade att vi har startat en "NSG glee club". Våra främsta talanger är vuvuzela och körsång :D Vi har spelat vuvuzela här nu i säkert en halvtimme. Tur det låter så vackert annars hade vi säkert fått en massa arga grannar efter oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...