Korthus

Så här coola är vi i NV10b på Gripen. När vi inte spelar kortspel på rasterna, så får man ju hitta på något annat. Detta mästerverk är byggt av mig, och jag är superduperstolt! :D Sorgligt nog andas mina klasskompisar väldigt mycket, framförallt när någon bygger korthus, så det är rätt imponerande att man hinner så här långt innan det rasar.
Efter skolan idag åkta jag till stan och shoppade lite, sedan blev det träning. Vi simmade 6 stycken 800ingar! Det var inte lätt kan jag tala om, med tanke på att det var start 10 minuter på de två sista.
Imorgon börjar jag halv tolv och det ska bli så himla skönt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...