Range Rover life

Eftersom jag älskar att överraska folk (nästan lika mycket som att själv bli överraskad) och göra andra glada, hade jag ett väldigt speciellt äventyr planerat för Mehdi igår. Det är nämligen så att han är besatt av Range Rovers och inte en dag går förbi utan att han nämner favoritbilen. Tydligen var inte min radiostyrda version nog haha... Så jag ringde för några veckor sedan Land Rover Charlotte och bokade in en provkörning åt Mehdi. Han hade ingen aning. Men som han sken upp när han förstod vad vi skulle göra!
Så vi spenderade en timme åt att köra runt i en Range Rover, och jag måste erkänna att det är en rätt nice bil! Mehdi var glad som ett barn på julafton och vi hade en väldigt trevlig stund. Efteråt åkte vi och shoppade lite. Vad är en helg utan shopping?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...