Helg halva veckan

Jag lever lyxliv den här terminen. Kvart över nio på morgonen varje torsdag tar jag helg fram till tolv på måndag. Så vad gör jag med all tid? Jo, jag ser till att vara produktiv och få ut så mycket som möjligt av den. Jag jobbar i förväg med skolarbete så mycket jag kan, jag söker sommarjobb och jag jobbar och tjänar pengar. Den senaste veckan har det blivit många timmar med InDesign och Photoshop; jag jobbar med ett projekt för skolans business department där jag gör en informativ brochyr för varje avdelning. Det är ett stort projekt i sig, och med Professor Brock som klient, lär det ta många försök innan det blir "perfekt". Då och då får jag något lättare att jobba med, så idag kunde jag njuta av att göra en affisch för en filmkväll.
På simningen är toppningen i full gång. Passen blir kortare och kortare och snart smäller det! Är supertaggad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...