Last one, fast one

Mina känslor har varit en berg-och-dalbana de senaste veckorna. Jag har vetat i flera år att min simkarriär har ett slutdatum, och om jag ska vara helt ärlig så har jag sett fram emot det ett tag. Trots det så känns det väldigt märkligt att faktiskt vara här nu. Igår simmade jag mitt allra sista träningspass och idag håller jag på att göra mig redo för min allra sista tävling. Det faktum att jag aldrig kommer vara snabbare än jag är nu  skrämmer slag på mig. Men, som det sägs, det gäller att sluta på topp! Så det är precis vad jag tänker göra.
Med ny dräkt, ny poster, och nyrakad kropp är jag mer än redo att ta mig an CONFERENCE 2017!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...