Turistar i Sverige

Efter en väldig fin men speciell begravning i fredags fick jag tillfälle att träffa bland annat både Anna och Filippa innan jag åkte hem till Skåne igen. Här möttes jag av ett lite sent födelsedagsfirande av familjen. De hade gjort pannkakstårta till mig!!! Vi hade en jättemysig kväll, och det var riktigt skönt att komma hem igen.
I söndagskväll kom Cait och Kelsee hit och vi spenderade gårdagen i rövarkulan och Helsingborg. I Helsingborg träffade vi alla simmare vi känner och deras simmarkompisar och grillad tillsammans tills solen gick ner. Supertrevligt!
Idag har vi varit vid Dalby stenbrott och solat och badat. Vi har även kämpat på med att få iordning lokalen och en massa annat inför Emmas student imorgon. Helt galet att hon redan tar studenten!!! Ska bli riktigt kul imorgon tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...