För Emma har tagit studenten!

Nu är jag lite efter igen, men det spelar ingen roll för Emma förtjänar ett helt inlägg i alla fall! I onsdags var det alltså äntligen dags för henna att sätta punkt på plugget (åtminstone för den här gången) och hon hade en jättefin student.
Själv var jag och fixade i ordning i lokalen hela morgonen innan vi åkte in till Lund. Lenni och Lauren kom kvällen innan och var med på alla festligheter. Vi hittade en rätt glad Emma vid AF-borgen innan de allihopa tågade mot Katte för själva utspringet. Utspringet var klassvis så Emma var sist, men det var bara bra för då hade vi kunnat klämma oss fram och få bra platser! Det var många nostalgiska känslor som dök upp när man såg all studentlycka haha.
Efter utspringet åkte hon runt på flaket ett tag, medan jag, Lenni och Kelsee åt kebab i väntan på att köra hem henne.
Mottagningen var också riktigt trevlig! Emma verkade ha kul, maten (och efterrätterna) var ofantligt goda, och det var superkul att få träffa alla släktingar och vänner. Det var ju ett tag sedan...

Så grattis Emma, hoppas du blev riktigt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...