Glad midsommar!!!

Jag, Emma och Sofia var på plats imorse, midsommarfina och allt, för att baka runt 200 frallor innan klockan åtta. Det blev en hektisk dag, med extremt mycket glassförsäljning, men tillsist blev vi lediga och fick fira midsommar. Pappa kom upp i förmiddags (incheckad av mig!) så han och Hannes hade fått upp tält och allt innan vi kom.
Vi hann köra ett trevligt midsommarpass på gymmet innan jag körde och hämtade mamma vid tåget i Karlskrona. Hon var rätt sen på grund av tågstrul, men tillslut kom hon och vi fick vår midsommarmiddag vid halv tio, och oj vad det var gott! Känns som jag inte firat någon högtid med familjen på evigheter!
Vi hade det supermysigt, med allt från Ted Gärdestad och Per Gessle till Kiss och Queen i bakgrunden. Det har liksom varit fullt liv på campingen hela dagen, med dans runt stången, ponnyridning, musikquiz och dansbana med DJ till sent inpå natten.
Nu ska jag försöka sova lite innan det är dags att jobba imorgon bitti igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...