Campinglivet

Igår kom mormor och morfar upp till oss! Jag jobbade hela eftermiddagen så jag gick checkat in dem och allt. Det var betydligt lugnare på jobb de senaste dagarna ny är alla midsommargäster åkt hem, så det har varit skönt.
Emma och jag fick sova i mormor och morfars stuga inatt så vi slapp ta oss hem till Söderåkra, och imorse var jag och pappa ute och sprang innan vi alla åt frallor till frukost. Det har varit en lugn och mysig dag med allihopa här på campingen. Jag och Emma tog en tur med kvinnorna på asylboendet innan vi tränade, medan mormor och morfar utforskande omgivningarna. Nu ikväll bjöd de på grillad oxfilé!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...