Kalmar

Igår hade både Emma och jag ledigt, och efter att ha jobbat sju dagar i sträck kändes det rätt skönt. Så vi bestämde oss för att utforska Kalmar. Eller ja, shoppa i Kalmar blev det väl snarare. Hur som helst, vi hade det supermysigt hela dagen.  Vi tog bussen in på förmiddagen och sedan strosade vi runt och tittade i alla möjliga affärer. Jag fick köpt ett skärp, en tröja, lite presenter, örhängen och blommor att ha i håret när jag jobbar på midsommar! Höjdpunkten blev nog lunchen på Thai Silk, där vi åt asiatisk buffé. Emma är så duktig så, hon har äntligen kunnat börja äta litegrann med sina åtdragna, tandställningsprydda tänder.
När vi kom hem sprang vi en runda i det sköna vädret, innan vi såg det mest spännande Game of Thrones-avsnittet genom hela serien!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...