Inventory

Jag börjar så smått komma in i det här med att jobba och jag har faktiskt så kul att jag knappt ser det som ett jobb. Igår hade vi dock inte mycket att göra; det regnade från morgon till kväll så ingen ville komma och handla eller fika. Hela min eftermiddag ägnades åt att baka och läsa tidningar.
Det fick jag allt igen för idag! Jag och en jättetrevlig tjej som heter Felicia öppnade imorse, och vid halv nio kom flera pallar leverans. Vi höll på ända till klockan två innan vi fått ordning på allt i lagret och affären! Men arbetsdagen går verkligen fort! Jag stannade till och med en timme extra och hjälpte till idag.
Nu idag kom Emma äntligen hit! Hon är så tjusig i sin nya tandställning, och jag är riktigt imponerad över allt hon behövt göra den här veckan. Efter ett härlig träningspass åkte vi till Ica och handlade tandställningsvänlig mat, och sen åkte vi hem och gjorde en egen tomatsoppa. Det blev kanonbra! Det är så kul att hon är här nu! Vi spenderade kvällen åt att kolla på Game of Thrones.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...