Bouncing

Jag känner mig litegrann som en studsboll, som studsar från plats till plats, med väldigt tillfällig markkontakt. Jag spenderade torsdagen med Lenni och Lauren, och visade dem runt i byarna. Vi hade jättetrevligt och de verkade verkligen gilla Skåne! I fredags packade jag hela dagen, förutom en paus för en brutal löprunda med pappa och ett besök på posten för att skicka Lennis kavaj och Laurens skor tillbaka till Tyskland. På kvällen spelade jag brännboll med Packe och några till. Det var evigheter sen jag spelade sist, men det satt kvar!
Igår så studsade jag ut ur Skåne och upp till Öland för en snabb utbildning inför sommarens jobb i Småland, innan jag studsade till Söderåkra för att installera mig i mitt hem för sommaren.
Jag och Emma kommer bo i en jättemysig litet hus, nära till både träning och mataffär. Vi har handlat och fått iordning det mesta, och idag var vi på camping där vi ska jobba för att kolla läget. Emma och pappa åkte hem idag igen eftersom Emma inte börjar förrän till helgen, men jag hade det bra i min ensamhet haha. Imorgon börjar jag jobba, och det ska faktiskt bli riktigt spännande! Har redan träffat en massa trevliga människor häromkring, så jag tror det blir en bra sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...