Årets Pub Golf

Årets pub golf avklarade i Lördags. Jag var caddy för bland annat Niklas och Bailey, som nu blivit frisläppt från sina tränaransvar så han kan så vara en vanlig student de sista veckorna innan graduation. Det blev en riktigt kul kväll, men en massa svenskar! Innan golfen hade hela laget en cookout med grillade hamburgare och sol. En toppendag helt enkelt.
Både igår och idag har jag haft fullt upp med reslife. Igår höll vi i ett självförsvarsprogram och det var riktigt intressant. Nu finns det inte en kidnappare i världen som kan rå på mig!
Idag höll vi i Family Feud, en frågesport, som också var lyckad.
Skolmässigt rullar det på som det ska. Med endast två veckor kvar till finals är vi inne på slutspurten nu. Idag hade jag och min grupp i Global Business presentation om vårt terminslånga arbete som bestod av en Business rapport. Vi skulle undersöka hur möjligheterna ser ut för att starta upp en marknad för Burt's Bees i Tyskland. Läraren var imponerad och vi fick bra betyg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...